tisdag 21 september 2010

I did it!


Det här är jag när jag var liten men har ingen aning hur gammal jag var! Runt 2 kanske? Mamma, vet du?


Nu ska man inte ropa hej innan man kommit över ån men nu har jag nog kommit på hur man gör när lägger till bilder och får bildtexten vid rätt bild! Vet knappt om jag törs säga vad jag har gjort för fel =) Jag har hittills (bortsett från förra då jag kom på det) skrivit alla mina blogginlägg i "redigera HTML" och när jag sen valde fliken skriv öppnades en helt ny värld =) Ni som använder blogspot förstår säkert vad jag menar, ni andra få bara vara glada för min skull för jag ids inte förklara närmare!

Får sen vad tiden säger men möjligheten finns för att jag lägger upp Noels förlossningsberättelse under dagen! Måste dock ta tag i min "att-göra" litsa jag skrev om tidigare! Har inte ens börjat med den!

2 kommentarer:

  1. Nja jag vet inte riktigt hur gammal. Försökte se var bilden är tagen men det kan jag inte riktigt heller. Men kanske drygt 2 år. Dressen som du har på dej hade Mormor sytt år dej.

    SvaraRadera
  2. Du var oxå en glad tjej och söt!!

    SvaraRadera