tisdag 14 september 2010

Biffar och mössa!

Köttfärsbiffarna igår vart supergoda och såsen har nog aldrig varit så god tidigare. Skulle tro att det är tio år tills nästa gång jag lycka så där bra! Kökstjänst är inte en av mina favoritsysslor. Jag staplar mycket hellre in ved än att laga mat, då förstår ni kanske hur tråkigt jag verkligen tycker att det är.

Nu är rörnissarna här och sätter in duschväggarna så om ni har tur och jag kommer ihåg det ska ni få se bilder när dom är klara! Skulle tro att jag kommer ihåg det men man vet aldrig. Jag kan ju helt plötsligt få massa att göra! =)

Barnmorskan har fortfarande inte hört av sig men får fortsätta hoppas på idag! Njurarna känns inte helt ok men å andra sidan kanske det är "heeelt normalt" eller vad säger ni som vet? Jag läser en blogg av en tjej som heter Erika. Hon är gravid och skrev här om dagen ett väldigt roligt inlägg om att hon aldrig varit så normal som nu när hon är gravid för då verkar ju det mesta vara "heeelt normalt" Här får ni länken till det inlägget så får ni se själva =) http://aakiree.blogg.se/2010/september/det-ar-heeelt-normalt.html
Jag fattar inte hur man gör så man bara kan klicka på ett ord och vips är man på sidan som är länkad. Får fråga min lillebror när han kommer för att hämta mössan jag har stickat åt han. Han fyllde år i torsdags och ringer och säger att han skulle vilja ha en mössa när han fyller år så igår sticka jag en åt han. Vi får väl se om den duger då, inte alls så säkert för den är inte stickad på riktigt samma sätt som den förra! Han fick nämligen en i fjol också.


bye, bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar