måndag 25 oktober 2010

Tiden....

Ja, jag vet att det var ett jävla tjat om denna tid. Just nu är jag inne i en period så livet både går fort, på så vis att Noel redan är 9 år och Malin är närmare 13 än tolv men att tiden tills att Grodan ska komma känns VÄLDIGT avlägsen! Idag ska vi dock få en liten "sneakpeak" tror och hoppas jag i alla fall! Det blir med allra största sannolikhet ett VUL och det ser jag väl mindre fram emot men när det finns en chans att titta på Grodan så blir det hela mer värt! 

Igår fixade jag en som båda ska sy ett nytt överdrag till voksipåsen och som ska sticka ett sånt set jag visat i ett tidigare inlägg fast nu ett rosa så nu gäller det bara att hitta mönstret till det. Annars får jag väl hitta ett annat helt enkelt! Måste ju finnas HUR många som helst att välja på men jag kan ju inte sticka under stolen med att det andra är min absoluta favorit och jag helt säkert alltid kommer att tycka det! Det är rymligt och lätt att ta på sen att det är supergulligt drar ju inte ifrån. Ska åka in till stan efter specmödra och kolla in garner och tyg och när jag är på garnaffären ska jag i samma veva kolla in mönster så jag har en reservplan om jag inte hittar mönstret. Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar