måndag 11 oktober 2010

Måste säga...

Måste säga att just nu har jag inte mycket att berätta! Malin har varit sjuk i helgen och Noel har haft sovfrämmande från lördag till söndag och jag tror ärligt att Noel är ett sånt barn som behöver lite ensamtid för han var rätt less på sin kompis i går. Tomas tog med han ner till jävrebodarna så han fick köra cross på jättestora ytor och han somnade ovaggad! 

Jag har börjat tvätta bäbis grejer och har kommit fram till att jag har 27 filtar och täcken av olika storlek och material men det är väl ungefär "fifty fifty" pojk- och flickfärger så hälften försvinner ju när grodan kommer ut och visar sitt rätta jag! Just nu är jag inne på att det är en flicka men det kan ju hinna ändra sig! Hade fel med både Malin och Noel så vi får väl se om jag har fel även denna gång =) Har hunnit tvätta alla filtar så snart ska jag nog börja med kläderna! Tror jag börjar med flickkläder för det finns det massor av! Om Grodan skulle vara en flicka behöver hon inga kläder i strl 50-62, möjligtvis nån pyjamas i så fall. Pojkkläder finns det desto mindre av! När jag tar fram för att tvätta tänkte jag ta några kort så ni får se mina favoriter! Tänkte även ta nån bild på skötbordet som jag har köpt =) Ett sånt som finns på bvc =) 

bye, bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar