fredag 29 oktober 2010

Lite tunt!

Jag vet att det har varit lite tunt med inlägg i veckan men det har inte hänt så mycket måste jag säga. Vi har sett den nyaste Beck-filmen och personligen tyckte jag den var jättebra! Tog oss dock två kvällar att se den färdigt för både jag och Tomas har varit supertrötta!

Tror jag ska åka till barnens hus idag och kolla om dom har något vettigt jag kan behöva till Grodan för dom har ju nåt jubileum! Ska ju givetvis ringa hennes mamma först och fråga men jag tror jag ska köpa Emys julklapp för jag såg att dom skulle ha den jättebilligt och jag vet att hon vill ha den eller hennes mamma vill att hon ska ha den i alla fall och det är väl samma sak, eller?

Ny vecka idag och jag ska lägga in ett veckoinlägg snart sen idag kanske det kommer en magbild även om jag inte tycker att det har hänt så mycket på den fronten men det kan ju bero på att jag ser den i spegeln varje dag =) Nu har jag kommit till den vecka där dom faktiskt gör ett försök att rädda Grodan om den skulle bestämma sig för att komma även om chanser för överlevnad är små så finns dom ju i alla fall om dom skulle vilja försöka. Nu tror jag inte att Grodan har tänkt att komma men den känns ju skönt att veta att dom skulle försöka i fall nåt skulle hända. Sammandragningarna har lugnat sig något men är inte borta men det tror jag i och för sig inte att dom kommer att göra, försvinna alltså. Nu är det värst på kvällen eller om jag går för fort men det där med att gå för fort löser sig ganska naturligt då mitt bäcken knappt håller ihop. Gångfarten blir ganska lidande även om det kan ta ett tag innan jag fattar varför det är så jävla svårt att gå så känns det oftast mycket bättre om jag bara drar ner på farten. Fick låna ett bälte av en kompis igår och det känns mycket bättre än andra jag prövat tidigare för detta känns det som att man kan sitta i utan att måst spänna upp det! Vi får se hur det funkar om jag ska in till stan och traska runt mer än jag gör hemma under en dag.

vill ha:

Golv till sovrummet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar