torsdag 21 oktober 2010

Godmorgon torsdag!

Har nu på morgonen varit och tagit blodprov med Malin och det gick som vanligt jättebra! Hon är verkligen superduktigt, mycket bättre än sin mamma! Nu återstår det bara att vänta och se vad vi får veta från dessa prover. Det dom mest är ute efter nu är att se VAD det är hon är allergisk mot för nåt är det, det visas i henne blodprov från härom veckan bara det att vi inte vet vad det är än. Jag hoppas verkligen inte att det är gluten eller något dyl för det är svårt tycker jag, både för henne och för mig! Det är svårt att leva med för man får avstå så mycket och för mig för det är svårt att lära sig vad som går och inte går men jag antar att det är en övergångsperiod! Nu håller vi tummarna för att det inte är nåt allvarligt i alla fall!

Om en stund ska jag åka in till stan och göra en del måsten, bla köpa nytt puder och sen bär det av hem för att börja födelsedagsbaket! Noel fyller år på söndag så då är det väl bäst att något att bjuda på om det kommer gäster. Brukar inte bli så många men ett par stycken! Jo just det, måste på barnens hus också och köpa nåt till Mr J som fyller 6 år i morgon men det borde bli lätt som en pannkaka! Han är ju en pojk i sina bästa år där allt från bilar till lego funkar och då finns det mycket att välja från på barnens hus!!

Dagen vill ha:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar