tisdag 19 oktober 2010

Idag...

Nu har jag just skickat den stora som är lika liten som den lilla till skolan och den lilla som är lika stor som den stora sitter här i soffan med mig och är hemma från skolan. Han är sjuk eller nja, han var sjuk igår och då ville jag ha han hemma för säkerthets skull men imorgon blir det nog skola för hans del.

Jag har inte riktigt bestämt mig för vad det bli under dagen, fota sovrum (som inte är riktigt klart), fota bäbiskläder eller försöka ta några bilder på köket? Vad tycker ni? ni får nog inte se allt idag så det är bara att välja. Nu ska jag i alla fall först göra frukost till mig och Noel sen ska jag starta en tvätt! Oohh så roligt man kan ha, eller hur?!

En sak som står på agendan för idag är att göra chokladbollar (visst var jag politiskt korrekt nu??!?) om Noel vill rulla med mig vill säga och även göra köttfärsbiffar som får bli dagens middag. Har inte riktigt bestämt mig i vilken ordning jag ska göra detta men antar att jag börjar med biffar för att vänta ut lite tristess hos Noel så han vill hjälpa mig med bollarna! Nåja, återkommer väl kanske senare idag då med bilder om jag får något svar på vad ni vill se! Ni får ju givetvis komma med egna förslag också om ni känner för det, dom jag gav var det min fantasi kunde få fram


Mysbild på Lilo och Noel =)

2 kommentarer:

  1. Röstaaar på köket tror jag :) Eller vilket som, bilder i överlag är skoj ;)

    SvaraRadera
  2. Jonna: det kommer bilder idag - lovar! Hoppas du inte tog illa vid dig av att du blev delaktig i mitt blogginlägg?!? =) Du är den som är bäst på att kommentera och tänkte att jag skulle visa det genom att skriva så =) Uppskattas ju med kommentarer =)

    SvaraRadera