onsdag 20 oktober 2010

Kläder till Grodan!

Nu tänkte jag visa ett litet utbud av vad som finns i klädväg till Grodan. Jag och min mamma har samlat på bäbiskläder sen innan Noel kom till världen så ni kan ju tänka er att det finns ganska mycket =) Tror inte Grodan kommer att behöva vara naken! Det kanske verkar som att det är en flicka vi ska få att döma av att de flesta av kläderna är "flickiga" men vi vet inte alls vilket kön Grodan har utan det beror mest på att när man samlar på kläder innebär det att vi köper det mest till starkt reducerade priser och att det då finns dåligt om "pojkiga" kläder. Det finns ju generellt sämre om pojkkläder så det är väl därför det finns mindre av såna på rea =) Här kommer det bilder =)






Även om dessa var lite "tjejiga" (enligt mig iaf) var jag ju tvungen att köpa dom eftersom vi har en " I love DAD" så jag kan ju inte vara sämre! =)

Tror att jag berättat tidigare (om jag rent inte visat denna tidigare men då får ni se den två gånger) att jag köpte en "flickgrej" och en "pojkgrej" som Noel skulle ha på sig till hemresan och detta var vad han skulle ha haft på sig om han hade varit en flicka =)

Denna body är en av mina absoluta favoriter bland våra "samlakläder" och den fanns redan när jag fick Noel men fick av rätt självklara skäl ligga kvar i lådan =)

Att det är omlott och med dessa små rosetter är nog anledningen till att jag gillar den så mycket! Den är verkligen supersöt!!


En jättesöt jacka i storlek 80 som jag bara inte kunde låta bli att köpa! Vi brukar oftast inte köpa så stora storlekar utan köper mest smått! Ett tips till alla er som skaffar barn och har vänner som gör det är att köpa bäbiskläder och samla i en låda så kan man plocka därifrån när man ska ge bort =)

Söta broderier från jackan!

Dessa två mössor har min pappa köpt på nån bensinmack i "bushen" när han var borta på jobb för att han visste att vi samlar på kläder. Han tyckte väl att dom var fina och han hade ju rätt!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar