onsdag 13 oktober 2010

Sammandragningar...

Jag har haft ganska mycket sammandragningar sen v 14 ungefär men igår var det riktigt jävligt! Mot slutet av eftermiddagen/kvällen var det nog runt 5-7/timme och för er som inte vet nåt om graviditet så är det ganska mycket för att bara var i vecka 21. Jag ringde BM i morse och fick order om att ligga och vila HELA dagen och inte göra NÅT, så lät det ungefär! Ja det blir ju inget större problem men då är frågan vad hon menar med att inte göra nåt, innebär det att man inte får tvätta kläder eller??! Nåja, det är lite sammandragningar i magen i dag med men inte alls som igår. Ska lägga mig och se lite TV nu sen får vi se om jag tar tag i tvätten, får väl helt enkelt lägga mig igen om det inte går!

1 kommentar:

  1. Jasså du, du börjar träna med SD redan nu.. hujja vad jobbigt :/ Men huvuudsaken det inte är så man måste var orolig! Jajemän hon är så duktig och tränar på för fullt ;)

    SvaraRadera