måndag 14 februari 2011

Vinnaren är utsedd!

Nu gästbloggar domare AJ =)
Det var inte så ruskigt lätt det här med att utse någon vinnare, och 2:a och 3:e plats då lilla älskade grodan behagade att komma ut så pass mycket tidigare än väntat! ;) Inte för att jag gråter för det, då får man ju mysa med henne istället! ;)
Så vinnare blev i alla fall…. *trumvirvel*
Mamma Sara her self ;) Hon var närmast i tid med rätt kön. Hon hade gissat på den 11 februari och lila Lo kom till världen den 3 februari! Så hon var inte så nära hon heller ;) Men dock ändå närmast!
Då det inte var så lätt att ta fram 2:a och 3:e plats, så har vi kommit överens om att bara ha en 2:a plats :)
Så 2:a plats hamnade…… *trumvirvel*
Malin Boström på!! Stort grattis till dig! Hon hade gissat på flicka, 13 februari, 3560g, 50cm lång. Lilla Lo var 3455g och 50 cm lång!
Sorry alla spända nyfikna tävlare! Men jag är enväldig domare!
Klagomål tas ej emot ;) 

------------------------------------------------------------------------------
Vinsten för andra plats får bli lite av en överraskning så jag kommer att skicka information till Malin för jag kommer att behöva lite grejer av dig för att kunna fixa med priset =P

Grattis Malin! 

Ps. Om jag inte räknat helt fel fattas det fortfarande två kommentarer för att jag ska publicera Tomas förlossningsberättelse =P


4 kommentarer:

  1. jeanettan plättan14 februari 2011 kl. 14:54

    Var första plats lilla Lo herself ?? :-) kram. Vem väntar vi på egentligen som läser men inte skriver? Har du många "inkodade"??

    SvaraRadera
  2. Jea: Japp det vart hon som vann =P Och ja! Jag har ca 150 sidvisningar om dagen vilket ju iofs betyder att nån kan vara in flera gånger men det är i alla fall fler än 10 som är å läser =P så jag tror inte jag satte ribban för högt =P

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. En till, så publicera nu då ;)

    SvaraRadera