onsdag 9 februari 2011

Rubriker är svåra...

Ja det måste jag verkligen säga att jag tycker att som är! Jag vet aldrig vad jag ska skriva som rubrik när jag gör ett inlägg och kan ju inte påstå att jag blir nöjd med dom jag kommer på! Måste man ha rubriker egentligen?

Nåja nu till något helt annat! Idag ska vi med Lo på hennes första besök på BVC och vi har gissat på vad hon kommer att väga. Jag tror hon kommer att väga 3570 gr och Tomas tror på 3610 gr så då får vi se vem som har rätt! På längden har hon väl inte vuxit så mycket men sen är det väl lite beroende på hur barnmorskan på förlossningen har sträckt i henne, hon var ju i alla fall 50 cm och 3455 gr då hon föddes =)

Kan ju i alla falll konstatera efter natten att hon måste få mer pyjamas i strl 50, som tur är fick hon av sin gudmor Anna två stycken men det är lite för få eftersom jag inte har någon lust att tvätta 3-4 plagg i maskin bara utan vill ju gärna köra en åtminstone halvfull tvätt =) Det får lösas under morgondagen helt enkelt!

Idag kommer Lo´s kompis Minna och hennes mamma Kicki hit för första gången  och även Noels gudmor Carina ska komma hit =) Det ska bli kul! Tycker det har varit lite folk här men så har man ju en tendens till att vilja låta en ny familj vara ifred den första tiden men jag vill inte vara ifred!  =))

Så välkommen =)

2 kommentarer:

  1. Så kul, vi dyker upp någon dag framöver. Kram

    SvaraRadera
  2. Du kan använda Månd, Tisd, Ons osv som rubrik så slipper du sitta och fundera över någon lämplig dito :)
    Det var kul att få komma och hälsa på, hon är sååååå jäkla söt, vilken trollunge! Kram

    SvaraRadera