måndag 21 februari 2011

Bild 6

Nu har jag inte kollat listan inför detta inlägg men jag hoppas att det inte kommer vara så många bilder som ska vara från "en annan tid" för jag har inte ens ett års bilder på datorn!!

En vän jag inte varit med på länge finns således inte i denna dator =) Men istället för att lägga upp en bild på en vän jag inte varit med på länge tänkte jag länka  till henne blogg och ni kan ju kika in där! Hon har precis tagit upp bloggandet igen och förhoppningsvis lämnar ni någon kommentar efter er så hon vet att ni varit in och läst och på så sätt tycker det är roligt att skriva! Hon skriver jättebra! =)
Här kommer länken;



3 kommentarer:

  1. Roligt med detta tema tycker jag! Jag kanske snor det (också) nästa gång jag får tråkigt. ;-)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Tittade på foton på dig fina familj. Ni kan vara stolta över så fina barn. Kram Carita

    SvaraRadera
  3. Tack detsamma Carita! =)

    Jo dom är fina och så snälla! Väldigt hjälpsamma! =)

    kram kram

    SvaraRadera