söndag 20 februari 2011

Bild 5

Som jag nämnde tidigare i föregående inlägg så har jag ju inte så gamla bilder på denna dator men har ju tagit några kort på kort (fotat av fotografier alltså) och där finns det nån gammal bild på mig! =)


På denna bild är jag 18 år och har nyss fått Malin! =) 
Min älskade tjej som snart fyller 13 år och är världens bästa flicka och en SUPER duktig storasyster!
Hjälpsam och snäll!
Tonårshormoner har börjat spinna så nu får föräldrarna här hemma vara på alerten =P
Hur är det man brukar säga?!
What goes around comes around!! =)
Jisses, säger jag då bara! =)


På denna bild skulle jag gissa på att jag är runt 2 år och man kan se skymten av "kinesögonen" =)

Ska kolla om jag kan scanna in bilder från då jag var liten för det skulle ju vara rätt skoj att kunna jämföra! Samma med bilder från då Malin och Noel var små!
Kanske finns scanner på NBV??

2 kommentarer:

  1. Hej. Har it varit in å läst på ett tag. Vi har blivit friska så jag tänkte komma å träffa er då det passar. Skriv it här då d passar dig eftersom jag it kollas in så ofta vi får ta det via sms eller fb. Gjorde ju själv ett köpt inlägg i min blogg ska kanske låna barnens datorer å skriva lite. Sitter så telefonen nu. Mysigt att läsa vad du skriver. Ska bli intressant å läsa vad Tomas skriver :-) Puss å kram från jag <3

    SvaraRadera
  2. Ja det finns en fin scanner på NBV som man kan få låna. Glöm inte att ta med ett minne.
    Mamma

    SvaraRadera