fredag 25 februari 2011

Bild 10

Ja det var ju ganska enkelt att hitta en bild på någon jag tyckte var ganska snäll! På den platsen hamnar ju utan tvekan Malin, min älskade dotter som verkligen är hur snäll som helst! Hon är omtänksam, hjälpsam och världens goaste tjej! Fart och fläng kännetecknar denna dam! =)


Och på delad första plats med storasyster i familjen hamnar ju utan tvekan den som tidigare var känd som minstingen i familjen men numer fått ta plats som mellanbarnet, Noel!! 
Noel är också väldigt omtänksam och hjälpsam! Han är go och mysig och ligger gärna med lillasyster och myser!


4 kommentarer:

  1. Mormors älskade älskade älskade gullungar!!

    SvaraRadera
  2. Hej hej Malin! Kommer du ihåg när du drog mig i skrindan på Mårkan? Det vill jag göra om! =) Kram från Tekla

    SvaraRadera
  3. Söta :)
    Du jag låser min blogg. Ska jag bjuda in dig?

    SvaraRadera
  4. Dom är allt bra fina dom små (eller ja, dom är inte så små längre:S) barnen! <3 <3

    SvaraRadera