måndag 7 februari 2011

Är det nån som fortfarande läser?

Ja jag vet att det börjar vara dags snart och jag lovar vekligen att jag ska uppdatera SNART men lider av lite allmän förvirrning och teflonminne så jag tänkte avakta tills jag får ihop ett inlägg =) Vi mår alla bra och vänner och bekanta får gärna komma och hälsa på om ni har lust! =) Ring före bara så vi är hemma =P och INGA sjukdomsymtom såsom förkylning eller magsjuka, TACK!! =P



Bjuder på en bild (Dagens) så länge och sen kan ju lämna kommentarer om ni fortfarande är några som läser så jag vet om jag ska fortsätta =P


7 kommentarer:

  1. Sååå söt, stort grattis. Tänkte just skriv till dig på FB att uppdatera bloggen:) //Mona

    SvaraRadera
  2. Klart jag är in å läser, å kom just på att jag måste utse vinnare i tävlingen! Ska genast kika lite på det hela!
    Lo är så fin så fin! <3 puss å kram från gudmor!

    SvaraRadera
  3. Självklart läser jag, när det är något att läsa vill säga :D
    Å andra sidan har du haft orsak att inte skriva eller hur?!
    Kramiz

    SvaraRadera
  4. Yes läser!
    Tänkte ni skulle få landa i lugn och ro och så ska mina smått nysande barn på sluta hålla på med sånna dumheter!
    Som damen önskade!
    Vinkade till stolta pappan igår vid Coop. Måste säga att du har en min fadersgestalt till era tre barn å Lilo förstås! Kram hjärtat!

    SvaraRadera
  5. Klart jag är kvar och läser! :) Kram på er

    SvaraRadera
  6. Massa massa grattis! Vad skönt att hon tittade ut till slut. Och vilken söt liten tjej sen! Och vilket fint namn! Stora kramar, Minna

    SvaraRadera
  7. Vilken söt liten tjej :)

    SvaraRadera