tisdag 8 februari 2011

Idag...

Idag ska vi till familjens hus och skriva under fadeskapspapper så att det blir officiellt! Känner spontant att det var ganska tur att jag "bråkade" till mig en ny tid eftersom att den andra tiden vi hade var först 23: mars och det har varit rätt långt bort att få det officiellt! Rent juridiskt är det ju inte så bra, så till alla gravida som läser min blogg, det är LÅNG väntetid innan man får komma dit så ring i god tid och boka en tid och skriv om möjligt under redan när ni är gravida =)

Efter det mötet ska vi gå upp en sväng till Tomas farmor och visa upp Lo och jag gissar att hon kommer bli jätteglad! Vi var till min mormor igår och hon tycket verkligen att Lo var hur söt som helst och det är klart! Hon är ju det =P (helt opartisk förstås)

Ska nog lite senare under dagen/veckan sätta mig ner och kolla lite datum för dopet och ringa kyrkan så småningom så att jag få lite valmöjligheter! =) Vill ju döpa i Hortlax kyrka eftersom att båda jag, Malin och Noel är döpta där! =) Blir nog dop i början av april skulle jag tro!

Nä nu ska jag ta och göra morgon för den lilla Grodan och för mig sen blir det att väcka pappan som fick sig en liten blund efter frukost!

Ni skulle bara se Tomas! Han är verkligen hur duktig som helst och hjälper verkligen till med ALLT!! Utan protest! Jag inser ju att det kanske oftast är så att pappan vill vara med och göra allt runt bäbisen men för mig är det HELT nytt! 

Han är verkligen underbar! Lo kommer att ha världens bästa pappa! =)

Näni, snacka om tajming =P det knorrar i korgen bredvid mig! =)

Lilla Lo och pappa! =)

2 kommentarer:

  1. Tror också att han kommer att bli världens bästa pappa, han är ju redan världen bästa bonuspappa :)
    Kram Carita

    SvaraRadera
  2. Oj vilken sötnos och vad mycket hår hon har! Hoppas ni mår bra och att 3-dagarsbluesen inte är (blir?) för jobbig. :-) Kram!

    SvaraRadera