torsdag 24 februari 2011

Lindbergare...

Här kommer det bilder på fyra olika "Lindbergare" och som ni ser så är vi nog rätt lika allihopa! Även om den fjärde "Lindbergaren" har så mycket hår och därför upplevs som så himla mörk är hon rätt lik oss allihopa =)
Eller vad tycker ni? Är det bara jag som ser likheterna?

Mamma Sara
Mamma Sara! =)

Mamma Sara
 
Malin =)
 
Malin!

Malin =)

Noel =)

Noel

Noel
Lo (i samma kläder som mamma har på en föregående bild)


Lilla Lo! =)

Lo =)

Ja, som ni ser är det väl lite varierande kvalitet på bilderna och även lite olika åldrar men inte så långt ifrån i alla fall!! Lo sover dock VÄLDIGT mycket så det är svårt att få henne på bild när hon är vaken men ska försöka få till det under morgondagen =)

Kommentera gärna och säg om ni ser likheter så som jag gör! Sen hoppas jag att jag så småningom kan lägga upp lite bilder på pappa Tomas som bäbis! =)


6 kommentarer:

  1. Du och Noel är väldigt lika varandra, Malin och Lo har inte lika tydliga "Lindbergsdrag". Du skulle ha jämfört bilder på Noel och Markus - de såg ju identiska ut! :)

    SvaraRadera
  2. Siia: en jämförelse på Markus och Noel kommer bara jag hittar korten =P Dom ligger huller om buller i en låda så jag ska gå igenom det snart!! =)

    Vi har alla "kinesögon" och rätt lik näsa och mun tycker jag =P

    SvaraRadera
  3. Jadå Sara, oroa dig inte! Det finns andra som även de ser likheten :) men det skulle vara kul att få se bilder på Tomas också för att få se om dom har några likheter eller om det är som för oss där Lucas är kopia av mig som liten och verkligen inte har någonting från hans far, alltså verkligen ingenting!!;P

    SvaraRadera
  4. Tycker att det ser ut som 3 kopior av orginalet!! Hahah
    Mamma

    SvaraRadera
  5. Hej! Noel är ju helt klart bara släkt med din släkt, det är ju bara mamma/morbror/morfar i hans utseendegener. Han är dessutom väldigt lik sig sedan han var bebis. :-) Flickorna är inte lika lika din släkt, men söta ändå förstås. ;-)
    Kram kram

    SvaraRadera
  6. Jo har ju hört om detta med flytande alvedon. Har faktiskt helt glömt bort det.. Bra du påminner :) Det ska vi pröva i kväll!

    Har ju inte hunnit gratta dig något utan bara Tomas. Men Grattis så mycket. Måste bara säga att GU vad lik Tomas hon är!

    SvaraRadera