söndag 13 februari 2011

Kommentarer....

Alltså, med tanke på hur många som har varit in på bloggen idag tycker jag att nån fler än EN ENDA kan lämna en kommentar!
Vem är det som är in och läser här egentligen? Ni kan väl presentera er =)

Om jag får minst 10 kommentarer ska jag publicera Tomas förlossningsberättelse =) Det måste ni ju ändå tycka vara lite intressant att läsa i alla fall! Hur många brukar få läsa pappans tankar runt förlossningen?
Var inte det en bra belöning för några få ynka kommentarer?? Kom igen nu få se hur många som vill läsa den? Tänk inte att nån annan redan har kommenterat! =)

Ps. Att "gilla" länken på facebook gills INTE! Utan kommentarer i bloggen som publiceras här är det som räknas! =P



15 kommentarer:

  1. Presentation av mig; jag heter anna Johansson, 26 år gammal, läser på högskola, min bästa vän är du, jag har världens gulligaste gudbarn ;-) och, egentligen behöver jag ju inte presentera mig eftersom du känner nog mig bättre än vad jag gör själv ibland ;-) men jag vill hemskt gärna läsa Tomas förlossningsberättelse...;-) kram!!

    SvaraRadera
  2. Anna: Ditt mongo!! =) Haha ja jag fick mig i alla fall ett fniss såhär på kvällskvisten!! =)

    OBS! Denna kommentar räknas inte! =P

    SvaraRadera
  3. Hej där! Tänkte tacka dig för att du delar med dig av ditt liv här i bloggen så att vi får läsa och på så sätt vara lite "delaktiga" jag tycker det är mycket roligt :) vill även gratulera än en gång till det nya tillskottet i familjen, hon är underbart vacker! Och till sist ska du även få ett löfte av mig: jag ska bli bättre på att kommentera här :) Tack och hej! / Linda E

    SvaraRadera
  4. Gör väl som Anna:
    Jag heter Carita, du är uppvuxen som på min gata, var hjälpsam här när du var liten tjej och tyckte att vi vara sega på att skaffa barn. När barnen väl kom, så fick du förtroendet att sköta dem en höst :)
    Jag bor fortfarande kvar med min familj och jag vill GÄRNA höra Tomas berättelse. Kramar

    SvaraRadera
  5. Hej bruden. De gånger jag är in så lämnar jag en kommentar, så du vet. Puss på er <3

    SvaraRadera
  6. Jag läser men är dock asdålig på att kommentera :-/ MEN ska försöka bättra mig ;-)
    Självklart vill jag läsa Tomas berättelse...måste ju ha nåt att göra när jag väntar på bebis ;-D Kram! /Sara

    SvaraRadera
  7. Hej :) Ja klart vi vill läsa thomas version av det hela! Kraam / Malin

    SvaraRadera
  8. Du är nästan den enda som kommenterar i min blogg, så jag brukar faktiskt göra det tillbaka! Flitig läsare som jag är hoppas jag att du kommer upp i 10 kommentarer. :-)

    Kram kram!

    SvaraRadera
  9. Hej och grattis till den nya familjemedlemen.

    SvaraRadera
  10. Linda E: Tack för det =) Kul att du är in och läser =) Du får ta dig hit å hälsa på och "snusa" på henne så blir du kanske lite mindre längtansfull =P

    Kram

    Carita: Kul att höra av dig =P Du låter bekant på nåt sätt =P

    Kram

    Jea: Jo du är jju faktiskt rätt flitig på det här med kommentarer, nu är det bara för dig å uppdatera din blogg så ska du få igen =)

    Kram

    Sara: Jo jag är själv rätt dålig på att ge kommentarer men försöker att bli bättre för det handlar ju lite om att man är lat och SÅÅ lång tid tar det ju inte =P

    Kram

    Malin: Jag förstår det =)

    Kram

    Linda B: Jo jag försöker som sagt tänka på att ge kommentarer till andra då jag själv vill ha dom för det är ju ändå rätt skoj att få =)
    Ser för övrig fram emot att ni kommer hit! Jag hoppas bara Levis doppresent hinner komma! =S Annars får jag helt enkelt skicka den med post =P

    Kram kram

    SvaraRadera
  11. Det skulle vara intresant att höra tomas verson av det hela när man har hört din =)

    SvaraRadera
  12. Jag läser och är nyfiken =) Kram minna

    SvaraRadera
  13. Hej!

    Umgås en del med din yngsta dotters gudmor som brukar prata så varmt om er, därför känns det extra skoj att få se lite grann ur er vardag :)

    SvaraRadera
  14. Jag heter Carina, jag är Noels Gudmor och din gamla granne :P
    Ser fram emot att få läsa Tomas upplevelser, dina har jag fått både berättat och läst :D
    Träffade Tomas idag på praktiken. Bad han hälsa dig hoppas det gick fram. *Kram*

    SvaraRadera
  15. NU NI!! HELA 12 KOMMENTARER!! =p

    Carina: hej hej! i konw u!! =) budskapet gick fram!! =)

    Elin: Hej, hej!! =) kul att höra från dig!! =)

    Minna: kul kul!! Kram

    Bea: Jo det ska bli kul att få höra vad ni tycker!! =)

    SvaraRadera