söndag 20 februari 2011

Bild 4

Ja, det var lite svårt det här med en bild från en "konstig tid i mitt liv" och det kanske beror på att vi inte har så många bilder i datorn eller från så långt tillbaka! Hur som helst kom jag ju på vilken bild jag ska välja =P



Tror ju egentligen redan många av er har sett den här bilden men då får ni se den igen =) 
Det var ju en rätt konstig tid innan Lo föddes =) 
In och ut på förlossningen flera gånger och nu så här i efterhand kan man ju tänka att det berodde på att nåt var på gång i kroppen med tanke på den höga feber jag hade under förlossningsdagen!
Värkarna jag var in med då var ju samma styrka och smärta som jag hade ända fram till runt 15-tiden dagen hon föddes!
Det där med "att åka in när det blir regelbundet/mer smärtsamt är ju rätt relativt och har jag väntat tills dess han jag ju knappt hunnit fram!
Tur vattnet gick hemma så jag var tvungen att åka in för kontroll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar