söndag 22 augusti 2010

magbild vecka 13+0

Vi tog ny magbild igår och nu tänkte jag lägga upp den=) jag var tvungen att väga mig igår och jag har gått ner i vikt tro det eller ej...Med tanke på hur "stor" magen är så var jag helt säker på att jag vägde mycket mer men ikket...Ska bli verkligen spännande med ultraljudet på tisdag och få höra om det bara är en där inne =P *håller tummarna för det* Det verkar som att magen växer ungefär som med Malin och Noel då jag bara i stort sett hade mage - man såg knappt bakifrån att jag var gravid=) Ska försöka komma ihåg och ta bilder på det mot slutet och det kan ni ju påminna mig om ifall det inte dyker upp nån bild här! En annan sak som jag faktiskt har tänkt göra denna gång som aldrig blev av vid tidigare graviditeter är en gipsmage=) Ändå kul och "ta på" sig den några år senare för att se hur stor man verkligen var! Tror egentligen att det kommer att bli två "magar" gjorda med ca 10 veckors mellanrum. En mage i vecka 26 och en i vecka 36. Törs nog inte spara det så mycket längre eftersom att Noel föddes i vecka 37+2!



Magen vecka 13+0


bye, bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar