fredag 20 augusti 2010

Kläder..

Idag har jag varit på stan med Malin och Noel för att införskaffa lite nya skolkläder till Noel! 676:- landade notan på och det tog ca 10 minuter inne på affärn=) Inte han som har svårt att bestämma sig direkt! Har dock börjat ta han med så han får vara med och välja själv! Blev tre långärmade tröjor och två par byxor, ett par jeans och ett par mysisar! Efter klädershopping var vi och åt lunch på pentryt (barnens val) och sen en tur till barnens hus! Malin hade inte fått sin examenspresent så den fick hon idag istället=) bättre sent än aldrig brukar man väl säga!

Har inte hört ett ljud ang glukostestet så jag antar att det var bra! Däremot glömde jag ju helt av att be dom ta ett blodtryck så det skulle jag borda kolla upp på nåt sätt! Får se om grannen kanske vet hur man gör annars får jag väl lära Tomas! =)

Tomas har åkt en "snabbis" till sundsvall för att köra ner en som ska köpa en bil och jag är alltid lite orolig när han är borta! Tycker inte ALLS om att vara själv på kvällarna och särskilt inte om han ska sitta i en bil hela tiden - är ju så fort det händer en olycka!! Nu håller vi tummarna för att han kommer hem helskinnad och inte alltför sent!!

Nu ska jag snart sätta mig och se lite True blood=) som jag längtar tills serierna drar igång!! Tills dess får jag klara mig med TB!!

bye, bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar