tisdag 17 augusti 2010

Husmålning...

Jösses vad less jag börjar vara på att måla nu men det är ju tur att jag egentligen tycker att det är ganska roligt!! Nu har vi ett varv kvar på gaveln :-) det går framåt med andra ord!! Sen är det bara små målning kvar!!

Idag har vi varit och köpt krokar till toan samt en hållare för toapappret!! Vi har beställt duschvägg och sen är det bara kvar att fixa en hylla under spegeln men där har jag inte riktigt bestämt mig än vad det blir! Guud va jag längtar tills toan är helt klar!!

Imorgon ska jag på glukosbelastning och nu måste jag fasta tills i morgon efter 10 :-( hungrig som f*n är jag ju såklart!! Fasta som gravid är inte att rekomendera för man börjar ju lätt må illa!! Återkommer ang det men jag väntar mig inget "fel" utan det lär nog vara ok!! Ska dock försöka få dom att ta ett blodtryck på mig för det är lite lågt misstänker jag :-/ annars är allt bara bra!! Loire ont i ryggen men inte värst faktiskt!! Det kommer antar jag!!

Bye, bye

ps. Jag har tagit dom första magbilderna v12+0 men har inte bestämt om jag ska lägga ut dom än!! Hur ofta ska man ta eg?? Varannan var tredje, eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar