tisdag 24 augusti 2010

Dagen D...

Idag bär det av till umeå för kub-testet!! Är nog ganska nervös men håller tummarna för att det ska gå bra! Vi kommer att få med oss en liten filmsnutt från ultraljudet men har inte rikigt bestämt mig än om jag ska lägga upp den, hur skulle ni göra? Jag lär nog i vilket fall som helst inte skriva något om detta idag då vi lär komma hem rätt sent! Vi har tid 17.30 i umeå och efter det har vi ju drygt 20 mil hem! Fy vad jag inte tycker om att köra i mörker! Hoppas vi hinner förbi den hemska vägen mellan umeå och skellefteå innan det har blivit allt för mörkt!!

Vi funderar på om vi kanske ska åka på nån liten minisemester under höstlovet v.44 men vi har inte hunnit prata så mycket mer om det! Antar att det skulle bli stockholm iså fall! Just nu känns det dock som om det kommer att bli mycket framöver, med utgifter och sådant!

Eftersom att jag är en spara så har jag kvar det mesta från Malin och Noel så det är en barnvagn som ska inhandlas, inte för att jag inte har kvar den gamla utan för att jag vill ha en ny! Har dock lite svårt att bestämma mig för vilken typ av vagn jag vill ha! Är inne på att bara köpa en sittvagn (emmaljung city cross) och använda voksipåsen som "lift" för frågan är ju om jag verkligen behöver en liggvagn? Jag använde inte den särskilt mycket till Malin och Noel så då är frågan, behöver jag en liggvagn?

bye, bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar