onsdag 25 augusti 2010

Lapptäcke!

Jag har bestämt mig för att pröva sy ett lapptäcke men vi får väl se hur det går - som tur är känner jag mig själv ganska väl så när jag blir förbannad för att det inte går som jag vill borde jag inte bli så förvånad! Ska i alla fall göra det läät för mig och "bara" göra fyrkanter och en ram runt! Vi får väl se hur det blir med den saken! Kanske fel att säga att jag inte är pysslig av mig men egentligen så är det bara "scrapping" som jag har hållit fast vid och till viss del stickning! Har börjat sticka en filt i regnbågens alla färger typ så den ska väl passa till både en pojke och en flicka. Har npg lite dille på filtar och får man barn i slutet på februari kan man få ha det tycker jag =) Kanske ska ta och sticka vidare på min filt tills tyg för lapptäcket är inhandlat =)

bye, bye

2 kommentarer:

  1. Åååh! Vad bra! Nu blev jag påmind om att jag har en halsduk att sticka färdigt! ;-D

    SvaraRadera
  2. Det går säkert super bra, är inet alls svårt. Har sytt ett till lillan som hon sk aha som överkast ;)

    SvaraRadera