måndag 9 augusti 2010

Flytt och en massa annat!!

Jag borde nog få ett diplom för att vara så dålig på att uppdatera! Nu kommer bloggen så småningom att få lite annan karaktär och har egentligen inte bestämt mig än om jag kanske ska lösenordsskydda den men ni får en förvarning iså fall! Eller egentligen kan ni anse er förvarnade redan nu och lämna er mejl om ni vi ha tillgång! Kommer det ett lösenord vet ni ju att jag har skyddat bloggen!
Det dröjer nog nån vecka iaf tror jag!

Nu har vi ju då i alla fall flyttat och vi har fortfarade ingen dusch vilket vi inte har haft på hela tiden! Vattenskada som vi ju son tur var redan visste om så det var ingen överraskning men det var däremot tiden för renoveringen! Nu kan man se målinjen och imeofon borde nog allt vara klart! Våran takusch har kommi så den ska installeras under morgondagen och då är allt klart! Före och efter bilder kommer så småningom!! Vi måste bara få landa lite först! Det verkar dock som att dom flesta lösa trådar blir knutna denna vecka!! Sköööönt!! :-)

Spännande fortsättning följer...

Bye, bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar