måndag 23 augusti 2010

Läsåret 2010/2011

Då har man skickat iväg barnen till sin första dag på läsåret 2010/2011. Dom har längtat massor! Malin börjar ju på en ny skola, Pitholmskolan. Numer går man bara i munksund till årskurs 5 och inte till årkurs 6 som jag gjorde. Hon kommer att gå med samma klass men det kommer att komma några nya elever från en annan klass! Dom kommer att vara 17 pojkar och 6 flickor om jag har förstått detta rätt men jag antar att jag får höra mer om detta då hon kommer hem! Noel går kvar på samma skola med samma klass och fröken! Osäker på hur det blir med klassrummet dock.

Imorgon bär det av till umeå för kub-testet och jag börjar vara lite nervös nu. Jag hoppas verkligen att allt ser bra ut och att jag slipper göra ett fostervattensprov! Det där med nålar är ju inte riktigt min grej!

Nu ska jag lägga mig i soffan och se lite tv om det nu finns nåt att se - annars får jag helt enkelt sätta på en film!!

bye, bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar