söndag 15 januari 2012

Vi testar väl igen då...

Måste ju säga att jag var inte alls speciellt överens med denna app förra omgången men jag har inget bättre förslag så jag tänkte ge den en chans!! Nån som har ett bättre förslag till iPhone får gärna dela med er av det!! :-)

Nu har vi förberett för vår nya kyl och frys och snart kommer vi alltså ha drygt 450 liter kyl vilket är ca 100 liter mer än vanligt och jag tror inte ni förstår hur bra det kommer att bli!! För att inte tala om att vi får mer frysutrymme också även om det kan behövas en box som komplettering men vi ska testa så här först!! :-) ska försöka lägga in en bild på förberedelserna när jag skrivit detta inlägg klart!!

Snart är våran fina, fina och nya vagn på väg hem och till helgen borde den vara här, senast och då ska den testas!! Jag håller på att längta ihjäl mig efter den!! :-) Det börjar knyta ihop sig runt Pus ankomst och det blir mindre och mindre på listan "att göra/köpa" och det är väldigt skönt! Jag ska inom en väldigt snar framtid börja packa BB-väskan som man ju kan tycka skulle vara en enkel uppgift eftersom att det blir 4:e gången men det blir nog bara svårare och svårare!! :-) Vad hade ni med er i er väska?? Vad var grejen ni ABSOLUT inte velat vara utan??

Jag har en inneboende alien i min mage och Pu håller på så mycket på kvällarna att man ibland VERKLIGEN får fundera på vad hon sysslar med!! :-) Det ska bli så intressant att se henne på TUL:et till veckan och framförallt få veta vad hon väger!
Vi är fortfarande inte närmare nåt namn och jösses vad svårt det kan vara! Vi är verkligen så långt från varandra när det gäller namn men det löser sig säkert!! :-)
Ett annat dilemma jag har skjutit lite på framtiden är valet av gudmor! Med Lo var valet självklart men nu är det lite svårare... Jag har två VÄLDIGT starka kandidater där den ena är lite starkare men har en sak som jag inte riktigt bestämt mig om det spelar nån roll eller inte!! Jag vet ju att jag vill att barnen ska få ha sin egen gudförälder och inte dela med nåt av sina syskon och att det ska vara en person som jag vet kommer finnas i mitt och barnens liv för alltid så att säga! :-) Nåja! Det är ju inte riktigt än men jag har nog nästan bestämt mig så då är det bara hoppas personen vill ställa upp!! :-)

Jaja, kort var det....hmm....få se då...






- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar