torsdag 5 januari 2012

HJÄLP!! Namn?

Vad ska Pu heta?! Jag tycker att det var svårt när vi väntade Lo och hade ju egentligen ett HELT anant flicknamn på lager för henne och Lo kom egentligen på "bordet" som ett förslag om hon varit en kille! Sen insåg ju jag att jag gillade namnet så mycket och att det faktiskt lät so att det passade en tjej också så tyckte jag att vi kunde döpa en tjej till det också och så blev det! Det kändes så himla rätt med Lo till henne att jag blir nästa lite orolig att vi inte ska hitta ett namn till Pu som kommer kännas lika rätt!!

Kom gärna med förslag:

Här kommer en lista med några av dom förslag jag har fått eller har själv!

Filippa
Olivia
Amelia
Signe
Isobel
Isabella
Charlie
Kim
Love
Li
Billie
Hailey
Isa
Jessie
Juni
Livia
Mika
Milou
Minou
Nea
Savannah
Tess
Tessie
Odia
Ofelia
Otilia
Ebba
Elise
Vilja

Fyll som sagt gärna på listan och ungefär 90% av listan hittills gillar jag men det är inget som är sådär JA!! känsla så då kan ni ju få ett litet "hum" om vad jag gillar i alla fall! Tomas är lite knepigare...=P

2 kommentarer:

  1. Lo och... Leyla tycker jag låter fint :)
    Livia var också ett bra namn :) Om vår råkar bli en flicka får hon heta Maja. Förslag på pojknamn mottages tacksamt, behöver inte börja på M :)

    SvaraRadera
  2. varför inte Odia, ofelia, otilia. Ja som du ser har jag fastnat på O, men jag gillade Tess

    SvaraRadera