söndag 8 januari 2012

Nu är....

...snart all jul bortstädad förutom gardinen som jag ska ta ner så småningom samt en julstjärna som får blomma en liten stund till! Jag har likafullt inget annat att byta ut den mot! Tror knappt ni kan fatta hur skönt det är att ha det gjort!

Jag har snart tvättat alla bäbiskläder och vikt in i klädkammaren så nu återstår det bara att tvätta fårskinnspåsen men det tror jag att jag ska överlämna till kemtvätten med varm hand!
Ska försöka börja packa lite i BB-väskan så att om det händer nåt så är den påbörjad i alla fall! Det är ju rätt mycket man kan stoppa ner redan nu! Underkläder till mig och till Tomas, kläder till Pu, tutte, filt mm! Det är fjärde gången jag ska packa BB-väskan och tycker det är lika svårt varje gång! =P Denna gång är det ytterligare lite svårt eftersom att vi ju mest troligt blir kvar några dagar längre än vad jag skulle vilja men jag ska fråga barnmorskan om det nästa gång vi ska träffas! Det är ju inte värre än att nån får komma med mer kläder om det skulle behövas!

Fortsätt gärna gissa på när Pu kommer och ge namnförslag!! =)

HÄR kan ni kolla in andra gissningar och lämna er egen! =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar