söndag 6 mars 2011

Söndag!

Idag är en sån dag som jag inte riktigt vet vad jag ska göra av! Har en hel del inomhusjobb att göra men det är ju rätt fint väder så man skulle ju kunna tänka sig att vara ute! Det är tur vi ALLA har sportlov och att pappan i familjen också får vara hemma i veckan! Med undantag för torsdag då han ska gästjobba en sväng!

Jag ligger efter med bilderna men å andra sidan har jag för mig att jag i början sa att det nog inte skulle bli varje dag så då ligger jag ju inte efter!
Jag ska tömma kameran idag så då kanske jag kan komma ikapp lite med bilderna!


Nu kom jag ju på att jag har inte berättat om dopet! Det blir i alla fall den 16 april i skogskapellet vid hortlax kyrka! Tyvärr är ju själva kyrkan stängd för renovering men det blir bra att var i skogskapellet också! Dock säkert inte lika mysigt men vi får väl se! Fika efteråt blir på malmgården så det var ju nära och bra! Innebär att man kan ha lite småfix kvar innan dopet och man har inte så långt att åka när det blir dags för själva dopet! =)

Både jag, Malin och Noel är döpta i hortlax kyrka så därför är vi där och se att jag tycker att det är den finaste kyrka i Piteå gör ju inte saken sämre heller! Känns ju tur i oturen att vi inte ska gifta oss för då hade vi vackert fått vänta! Ska jag gifta mig i kyrkan BLIR det i hortlax kyrka vilket ju i och för sig inte kommer att hända utan när vi gifter oss blir det inte på det klassiska viset med vigsel i kyrkan och fest efteråt!
Ve och fy jag blir nervös och obekväm bara jag tänker på det! =P 
Den uppmärksamheten är INGET för mig!!

Nä nu ska jag tömma kameran...=)

På återseende! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar