måndag 28 mars 2011

Efter...

Jag ligger ju helt klart lite efter i mitt arbete med bloggen men det får då så vara!! Idag har jag lite ärenden och mamma/mormor ska var med Lo! Det kommer helt säkert att gå jättebra och nu när jag har börjat aveckla amningen så går det ju förmodligen bara ännu bättre!
Jag kommer ju inte vara borta så länge men ca 1,5 timme tar det väl allt som allt skulle jag gissa!

Här går allt bara bra och vi har fått gjort jättemycket i helgen! Nästan all ved som vi hade hemma är klar! Nu är det bara lite "klyvning" kvar att göra! Tack alla inblandade för hjälpen! Utan er hade det varit i berg att bestiga =)

Vad ska man säga om hockeyn då?
Ja förutom att jag blev hur glad som helst när SAIK vann igår! Nu kan det väl ändå få avgöra inom ordinarie tid kommande matcher!

Nä nu skriver jag inte mer för JÄVLAR vad jag snavar på tangenterna nu! Stavar ju fel HELA tiden och jag blir galen av att fixa till det och man kan ju inte publicera med en massa stavfel om man heter Sara Lindberg!! =P

Återkommer senare när mina fingrar har vaknat! =P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar