söndag 20 mars 2011

Pärlan Lo

Här får ni en liten inblick i min "nya" hobby =) Jag kallar den ny eftersom att den är nyare än "scrappingen" och kul är det! Tar dock lite längre att se resultat =P 

Före... =)
Efter... =)

Pärlfotot är gjort på 6 pärlbrickor a´ 900 pärlor vilket således blir totalt 5400 pärlor =)
Jag har ett projekt på gång så nu får vi bara se hur lång tid det tar! =) 
Man gör inte så många tavlor på raken om man säger så! En i taget och det får nog gå nån dag emellan för man får lite ont i nacke och axlar eftersom att man sitter som en räka, men det är det ju värt som ni kan se =P
Nu gäller det bara att hitta nån ram som passar! =)


3 kommentarer:

  1. Så fin :D
    Vill ni följa med på badet på onsdag? Vi åker dit vid 11, måste ju åka en gång i veckan nu för att få in vanan :D Hoppas det går bra med lilla Lo-isen.

    SvaraRadera
  2. Hon är så söt Lo =)
    Kom på mig själv att jag satt och log när jag såg bilden på hennes söta skratt!
    Och hur kunde jag missa att kika ner i vagnen när jag träffade dig och Anna på stan? Snacka smart...

    SvaraRadera
  3. Kicki: Ja det skulle inte vara helt dumt! När?? =)Ring mig ist! =P

    Elin: Ja hon är ju sötaste bäbisen i hela världen men å andra sidan är jag ju rätt partisk =))
    Ja du gjorde ju inte det men det kommer säkert fler gånger - annars får du väl följa AJ hit å hälsa på =))

    PS. Lycka till med tentan =))

    SvaraRadera