onsdag 16 mars 2011

Onsdag

Idag blir en lugn hemmadag och jag har "endast" tänkt damsuga nere och eventuellt skura beroende på den lilla damen som har en förmåga att styra mina dagar!

Igår var vi på BVC och jag känner mig nöjd med besöket! Fick klargjort en hel del runt amning/ersättning och det blir så att jag kommer att fortsätta med amningen i första hand men om hon verkar missnöjd och mer hungrig efter att hon fått från två bröst så får hon ersättning och en flaska till natten!

Lo hade gått upp nästan ett halvt kilo på två veckor så från 3585 g och 53,5 cm till 4060 g och 55 cm =)
Den lilla stora damen växer och blir större i rasande takt och vi tuttränar för fullt! Jag har nog snart testat alla tuttar på marknaden och jag har väl kunnat komma fram till att hon har en favorit men inget som hon gillar så där jättemycket!
Hon suger fast tutten och suger på den nöjt en stund i varierande längd och sen spottar hon ut den! Iblad blir hon tjurig som få då den inte kommer in i munnen igen och ibland kunde hon inte bry sig mindre!
Nu är jag ute efter runda tuttar men det verkar vara lättare sagt än gjort men jag ska i alla fall försöka hitta!
Namnnappen har såna men 90 pix för tre tuttar jag inte ens vet om hon gillar, nja men finns ingen annan utväg så ABSOLUT! Hittade jag bara en tuttsort som hon verkligen gillar så skulle jag betala MYCKET mer än så! Man kan ju alltid hoppas hon gillar dom för sen har jag nog testat alla på marknaden!


1 kommentar: