torsdag 31 mars 2011

HELT fel...

Jag trodde ju ärligt att jag drog till med vikten på Loan men så var ju inte alls fallet! =P Hon vägde hela 4940 gr och var 57 cm så jag gissar att kläder i strl 56 blir det minst använda men det gör inte så mycket för jag har en hel del favoriter i strl 62 som jag har längtat efter massor! Bland annat ett set med kläder jag fick av en före detta granne Maria som hade köpt en present från min favoritaffär; Hanséns barn! =) Sen finns det ett set som är från H&M tror jag men är nog rätt många år för det låg nog redan i "lådan" när Noel föddes men blev kvar eftersom att han blev en pojke och kläderna är rosa och aningens "flickiga" =)
"Lådan" är för övrigt en kartong med kläder som jag och min mamma har sparat genom åren och där köper vi kläder på rea vilket gör att man ju faktiskt kan köpa rätt mycket flick vs. pojk! Det är nog mest flick vs. pojk som ligger i lådan, eller just nu mest pojk eftersom att jag har tömt den på flickgrejer när Lo föddes =) 
Jag kommer nog alltid att fortsätta samla i mina "lådor" och Tomas kommer helt säkert att bli galen på alla kartonger men det är det värt =P Tur nog så är det många i min omgivning nu som ska få barn så man kan få fortsätta köpa smått ett bra tag till för det är ju roligast att köpa till bäbisar =) Tur att min här hemma är bäbis ett bra tag till =)
Jag har ju även hunnit börja med en särsklid "låda" till Lo eftersom att det är ju faktiskt rätt bra att köpa kläder till henne på rean som är nu och betala "halva halva" priset för kläderna istället för ordinare när hon vuxit ur sina! Tror dock aldrig hon kommer behöva ha på sig samma kläder så hemskt många gånger eftersom att väldigt många (ingen nämnd ingen glömd) i hennes omgivning gillar att köpa kläder =))
Fortsätt med det hörrni! 
I LOVE IT!!


Tror inte jag har berättat att vi var och bowlade här om veckan och det var supertrevligt  =)
Hela familjen och även min mamma och Tomas mamma och henne man!
Vi hade en mycket lyckad kväll och Lo verkade också trivas trots hög volym! =)
Bilden ovan på Malin och Noel är från den kvällen och dom är verkligen så goa med varandra! Visst bråkar dom som andra syskon också men dom håller faktiskt som oftast sams!
Bilden nedan är också från bowlingen det var ungefär så Lo skötte sig under hela kvällen =))



Resten av kvällens medlemmar;





4 kommentarer:

  1. Å du vann antar jag=) Annars skulle du väl vara kvar där än ;P

    SvaraRadera
  2. Haha nä faktiskt så kom jag ju typ sist eller möjligtvis näst sist! Låt mig säga som så; bowling är inte min starka sida men kul är det! =))

    SvaraRadera
  3. Ja lilla Lo växer så det knakar!! Men sååå söt. Vet inte vem du menar som tycker om att köpa kläder??!!Det var jättekul att bowla så det måste vi göra om!!
    /Mamma

    SvaraRadera
  4. Ja men hon gör ju det och det är som Sofia sa på FB, snart ska hon konfirmeras =P Jo det var jätteskoj och det tycker jag absolut att vi ska göra om å då hoppas jag att pappa vill följa =)

    SvaraRadera