tisdag 11 oktober 2011

Som lovat

Kom just på att jag hade lovat att återkomma angående dietisten och babysimmet och det är precis vad jag har tänkt göra nu!

Hos dietisten gick det bara bra och det var inte så många överraskningar där! Vissa råd som jag helt säkert kommer att följa och vissa som jag helt enkelt kommer strunta i! Fick veta att jag FÅR äta kaviar till mina mackor och att det till och med är nyttigt =) Se där, vilken tur att jag for dit! Jag får inte äta lika många frukter jag vill men å andra sidan tror jag nog det är bättre med en apelsin för mycket än en godispåse eller dyl?! Eller hur!? =P
Som jag skrev i förra inlägget så får vi väl se vad barnmorskan säger om alla resultat!

Babysimmet var helt underbart och så mycket mer lätt och smidigt i Hortlax än i Öjebyn! Dit blir det att fara fler gånger och funderar på om jag ska fara dit redan på torsdag igen! =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar