fredag 28 oktober 2011

Natusan bedtime

Jag har haft turen att få buzza Natusan bedtime bath och oil och det är bara den senare som jag har hunnit testa! Den luktar jättegott och Lo blir jättemjuk när jag masserar in oljan! Hon är ganska torr om benen vilket gör att jag försöker smörja in henne ett par gånger om dagen! Bath har jag inte hunnit testa än men ska göra det idag! Rekommendationen är att man badar med den varje dag men eftersom att jag inte bada Lo så ofta så får det bli när vi badar! Det säga att barnen ska somna och sova bättre när man använder denna produkt! Lo sover som regel väldigt bra men har i några nätter varit lite bökig med kulmen inatt men det beror nog på att hon är lite snorig!
Jag fick en massa rabattkuponger på Natusan bedtime, köp två och få 15:- i rabatt så är nån intresserad av en sån är det ju bara säga till!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar