onsdag 12 oktober 2011

Mvc 2 (extra)

Har varit på MVC på förmiddagen och det var ju ett extra insatt besök till följd av min graviditetsdiabetes men vi gjorde ju dom flesta vanliga sakerna också! =) Min sockerserie var precis som jag trodde alldeles utmärk och ska göra en ny serie om två veckor för att ha med mig när jag ska tillbaka om ca 3 veckor (som då är ett besök i det ordinarie programmet). Jag ska ta sockret lite sporadiskt under kommande veckor och skriva ner resultatet och lämna även dessa provsvar när jag träffar barnmorskan igen!

Vikt: +0,9 (lite i minsta laget enligt BM)
Hb: 126 (138)
Urin: ingen uppgift
Sf: mättes inte men hon sa 
att livmodern är vi naveln
så ett par cm högre än
"normalt"
Hjärtljud: 150
BT: 126/69
Det var det för den gången och nu börjar den verkliga nedräkningen för ultraljud! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar