onsdag 26 oktober 2011

Besök!

I veckan har vi familjen Olsen/Nicolaisen på besök och dom kom i lördags och ska åka hem på lördag! Fullr rulle kan man ju säga men trevligt är det och otroligt bra för Malin och Noel att ha nån som är här för att besöka dom!
Idag blir det go´midda hos mamma i form av porterstek! =) 
JAG LÄNGTAR!!
...och jag är redan hungrig! =P

Igår påbörjade jag en sockerserie som ska ta under tre dagar så alltså dag två idag! Igår såg det JÄTEBRA ut och jag hoppas det fortsätter lika bra!
Jag har till min lycka insett att JULMUST LIGHT får jag dricka hur mycket jag vill av så det gäller att ha det hemma ifall man bli sugen!! =) 
Jag får lyxa till det med en "vanlig" julmust på julafton men tills dess får det bli light!=)
Vi mår alla bara fint och Loans tänder börjar visa sig mer och mer och man märker på hennes humör att hon har det lite besvärligt!!
En fundering; Det sägas vara en myt eller i alla fall inte ha med varandra att göra att barn får feber när tänder ska komma, är det så?
Ja, Lo har i alla fall inte haft nån feber men däremot har hennes mage varit i uppror men om det har med tänder eller inte att göra det ska jag låta vara osagt!
Nu är det en skitblöja nästan varje gång vi byter!!


Nåja, återkommer väl i morgon och berättar om lite mer graviditetsrelaterade grejer!! =) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar