torsdag 6 oktober 2011

Dietisten, pu och babysim....

Idag bär det av till dietisten och det ska nog bli bra! I överlag vet jag ju vad jag ska äta men har lite frågor och kanske man kan få nåt bra tips på mellanmål och frukost! Frukost är min "besvärligaste" måltid och gärna en jag slipper! Jag mår bara illa av den måltiden! 

Pu verkar vara en äkta sprattlis för det rörs hela dagarna i magen! sköt att man får livstecken men gruvar mig lite för framtiden =P Lo var ju en superlugn bäbis i magen och så även utanför så vi får väl se vad för sanning som finns i det! Har k'nt av Pu ett par gånger på utsidan men det är nog inte riktigt varje dag! Är ju inte varje gång man har tid och lägga sig ner och känna efter heller =P 

Babysim idag - det ska bli superskoj, hoppas jag i alla fall! Lo gillar ju vatten och bada men vi har inte varit i bassäng sen hon var pytteliten!

Nåja återkommer en annan dag eller senare denna om vad dietisten sagt för vettigt och hur det gick med badet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar