onsdag 12 oktober 2011

OBH NORDICA

Just nu buzzar jag för OBH NORDICA och det är underbart! Delar av det i alla all =)
Ryggmassagedyna som är idealisk att använda hemma eller på kontoret. Ger behaglig och avslappnande massage där du kan välja mellan tre program knådande, cirkulerande Shiatsu-massage. Lindrar effektivt spänningar och muskelvärk.


Denna är verkligen underbar att sitta på lite då och då! Den är placerad hemma i vår soffa just nu och vill man komma och testa är det bara komma förbi! Då kan man även passa på att testa OBH NORDICAS andra produkter som jag har hemma, som är:

 Kimaya spikmatta är ett effektivt verktyg för att lösa upp spänningar i kroppen. Den ökar blodcirkulationen och ger en känsla av välbefinnande.


En härlig liten massagekompis för en behaglig massage. Är enkel att använda och lätt att ta med.


Samt kolla in denna:


Gör din egentid i badet ännu mysigare med en LED-lampa som ger ett behagligt och härligt sken i badet, eller bara som mysbelysning i badrumet.

 

 


Jag har hunnit testa massagedynan och den lilla massage-grejen och båda är jättesköna men ett litet minus med den lilla är att man måste hålla den intryckt för att den ska massera och det kan ju vara lite svårt om man vill massera sig själv i nacken! Sen en annan sak som är lite dum med den är att den vibrerar rätt mycket i handen och det blir rätt obehagligt efter en stund! Den är skön men nog inget jag skulle köpa eller rekommendera andra att köpa!

Dynan däremot är alldeles underbar och den skulle jag helt klart rekommendera till andra!! =)

Spikmattan är skön men har inte hunnit prova den fullt ut i lugn och ro än men så fort jag gjort det så ska jag återkomma! Brukar vara avslappnande att ligga en stund på och skön även att ha fötterna på efter en dag med mycket spring!

Spa-lampan kan jag ju tycka skulle passa sig bättre med en varmare ton i färgen än blå! Inte alls så mysig men mer häftig och Lo gillar den skarpt! =)

Bilder och produktbeskrivning lånad från: 

kika in på deras hemsida och kolla in deras sortiment! Dom har massor stort utbud av grejer för ALLA tillfällen! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar