måndag 11 juli 2011

The Tourist

Som rubriken tyder på så ska vi snart se filmen The Tourist men risken finns ju att man blir lite besviken då jag har höga förväntningar på filmen! Fråga mig inte varför!

Blev inget av varken sola eller scrappa idag utan det bar av till Skellefteå för att hälsa på barnens bestemor & bestefar! Tomas passade på att hyra en segway ala solsidan och nöjd som ett litet barn på julafton! :-)

När vi kom hem efter en del fix i hemmet har vi suttit på bron och surrat å in på gården kommer det en liten igelkott :-) hur söt som helst! Lilo är ju även hon rätt förtjust i dessa små krabater! Dom inte så mycket i henne!

YouTube Video


Ja då vette tusan om filmklippet fungerar men annars får jag fixa det i morgon!! Nu är det filmtajm och jag känner en som kommer att somna innan förtexterna rullat förbi :-)

Två inlägg på en dag!! Inte illa va?!? :-)

- Lillastrumpen

2 kommentarer:

  1. Filmen fungerade :) Vad är det för app du har laddat ner? Gratis eller betal?! :) Kram!

    SvaraRadera
  2. Hmm jag tror egentligen det var en betal men det var det värt! Lär ju bli mer bloggande för en tid framöver =P

    SvaraRadera