torsdag 28 juli 2011

"Hemlisen..."



Ja! Precis så är det! Malin, Noel och Lo ska få ett syskon men än så länge är det väldigt nytt! Kommer inte att hålla det hemligt tills efter v 12 då det är så långt från mina principer, utan funkar det så funkar det och gör det inte så får man försöka igen! Inget som gör någon skillnad om man berättar för folk eller inte! Sen lär det ju synas på mig rätt fort även om det mest ser ut som om man blivit en tjockis än så länge! :-p Tar inget för givet men finns heller ingen anledning att hålla det hemligt i min mening! Varför, undrar jag liksom? Hur som helst så kan ju detta bli en spännande tid framöver och tiden kommer säkerligen rusa iväg eftersom jag tycker det var rätt nyss jag kom ut med att jag var gravid med Lo!

Vi är överlyckliga och hoppas på en Marsbäbis som för övrigt går under arbetsnamnet Pu!

6 kommentarer:

  1. Men GRATTIS!!! Då hade jag ju rätt med min första gissning ;-) SÅ himla kul! Håller tummarna för er! Dock kommer jag INTE att följa dig tätt efter denna gång :P

    SvaraRadera
  2. Helt otroligt kul, stort grattis!! Hoppas du mår bra och att allting går perfekt! Kram från mig och pojkarna

    SvaraRadera
  3. Grattis!! Oj så roligt och spännande med en till liten.. :) kramar från oss..

    SvaraRadera
  4. Men stort grattis till er =D
    Kram från Elin

    SvaraRadera
  5. Grattis! Hoppas du mår bra. Många kramar

    SvaraRadera