onsdag 20 juli 2011

Båttur!

Idag har vi varit ut på Loans första båttur men den blev så kort att hon hann inte ens vara med om att den skedde =) Det blåste betydligt mer än vad som kändes bekvämt med en liten bäbis men söt som socker var hon i sin flytväst!






Annars har dagen inte bjudit på allt för mycket annat än städ! I morgon ska vi även städa ur husvagnen vi har lånat från mormor så den är fin och ren till när dom ska hämta den!
En vacker dag ska jag äga en egen husvagn för det är verkligen hur mysigt som helst!

Jo, just det! Ni är ju en del som har frågat om Tomas förlossningsberättelse och JAG LOVAR att han ska ha skrivit den klart innan hans semester är slut för nu finns det ingen återvändo! 
Så, håll ut den kommer inom nån vecka!

Jag har en liten fråga; Vad har ni för smeknamn på era småttisar?
Lo har massor med smeknamn, t.ex Loan (dock något jag undviker eftersom jag inte gillar smeknamn på tilltalsnamn), busen (favorit just nu), grodan, Wäh (hon låter ofta så när hon vaknar; ett enda Wäh! Kort och konsist), hjärtat, lillan, plutten, pissråtta (med all kärlek =P) gullunge....Ja ni fattar hon har många namn! Hur är det man brukar säga; Kärt barn har många namn?

Nu till dom stora barnen! Huset blir rätt tomt utan dom men det är ju bra att dom har roligt! Noel är med en kompis på hans stuga och kommer kanske hem i mårgon men det beror väl på väder och vind och hur roligt dom har!
Malin är hos bestemor och bestefar i skelleftetå och jag har ärligt talat ingen aning om när hon kommer hem! Antagligen i morgon eller fredag men vi får väl se! Det är ju inte så ofta dom träffas så det är väl bra om dom får ta igen lite tid! =)

Här ska jag bjuda på lite semsterbilder;








bye, bye


2 kommentarer:

  1. Hej! Roligt att se lite bilder! Också roligt att du skriver att du undviker "Loan" som smeknamn när du börjar hela inlägget med just det namnet. :-D

    Levi har förstås många smeknamn också: Levi-gull, mullvaden, busen, skrutten m.m. Sen får han heta Elliot ibland också... ;-)

    Ha en fortsatt skön sommar! Kram!

    SvaraRadera
  2. Hihi, jag förstod att nån skulle reagera på det och jag hade tänkt förklara när jag använder ( LoanS ) men gjorde inte det! Hur som helst använder jag det som böjelse på hennes namn istället för att skriva Los då ajg tycker det låter konstigt =P

    SvaraRadera