fredag 15 juli 2011

På väg...


Ja det var ju kanske inte så roligt inlägg det förra men jag skulle bara testa lite grejer i min nya bloggapp :-)

Nu har vi i alla fall varit i korpilombolo hos Tomas mormor och även hunnit besök två av hans mostrar med familjer! Mycket trevligt! Vi kom lämpligt till ett födelsedagakalas och som en bonus fick vi även träffa hans kusin med fru och barn!

Nu bär färden av mot Jokkmokk och det ska bli så skönt å komma dit! Jag har längtat! Massor! Vi är mitt ute i skogen just nu någonstans i närheten av Gällivare! Snart framme där hoppas jag!

Nåja, snart ska ni få veta en hemlis!! :-p Inte riktigt än dock!










- Lillastrumpen

Location:Sverige

3 kommentarer:

  1. Du förresten, hur går det med Tomas förlossningsberättelse?! ;)

    SvaraRadera
  2. När får vi veta hemlisen då? Är ju nyfiken :-D

    SvaraRadera