söndag 24 juli 2011

Jhhfsegchkcddhjk

Jag påbörjade ju ett inlägg igår men det blev aldrig publicerat som ni som läser säkert märkte! Det får vänta nån dag till innan jag publicerar det tänkte jag så nu tar vi detta istället!

Halva ordningen är återställd när Noel kon hem fredag kväll! Gud så skönt å se han!! :-) Malin kommer hem på måndag å då blir det middag för deras bestemor & bestefar! Dom åker hem igen på onsdag så det var ju bra att Malin åkte ner och var där ett tag! Hon har snart varit borta i en vecka!

Här hemma fortsätter tvättandet som jag ligger lite efter med (ovanligt, eller hur?!?) och det verkar nästan som om det kommer kunna hängas ut! Frågan är om det torkar när det är så fuktigt ute? Nån som vet? Är ju inte så länge jag haft lyxen att kunna hängs ut tvätt och har nog aldrig tänkt på om den skulle torka tidigare! I annat fall kan man ju alltid hänga in den om den inte verkar torka!

Under tiden tvättmaskinen går ska jag ta och duscha Lilo och denna gång blir det utomhus och jag ska för första gången strunta i att blåsa henne torr och hoppas på det bästa! Wish me luck!! Kan behövas då det inte är det lättaste att få henne till att göra saker hon inte vill och väger man 50 kg och har "fyrhjulsdrift" så får man ju lätt bestämma! Säg inte det till henne bara för Jon har som inte kommit på det fullt ut än!! :-p
Nåja, bilder på badet kanske kommer sen !! :-)


- Lillastrumpen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar