tisdag 19 juli 2011

Sara

Borta bra men hemma bäst! Så är det men igår på vägen hem ville jag inte alls hem!! Ganska skönt med semester när det är så lite måsten!!

Nåja, idag var ju rätt "bra" väder för vad jag är sugen på nämligen att scrappa! Om Lo vill samarbeta med sin mamma blir det just vad dagen ska få innehålla! Lite tvätt mellan varven men det är tur man behöver lite paus!! Ska snart ta å ringa AJ och fråga om hon ska koma hit och scrappa med mig! Alltid roligare när man är två! :-)

Som rubriken lyder; Sara! Jo just idag har jag namnsdag!! Det ska viss regna under kärringveckan och än så länge verkar det ju stämma rätt bra!

Nu har Lo verkligen knäckt koden som behövs för att vända på sig! Hon ligger inte lång stund förrän hon vänder på sig! På gott och ont när hon kräks så fort hon ligger på mage och har nyätit! Söt som socker är hon ju man hon hade ju gärna fått ligga en stund på rygg efter maten så hon fick behålla den!! :-)

Just ja! AJ skulle ju ha betygsamtal idag men det håller väl förhoppningsvis inte på hela dagen!? :-)



Inte världens bästa kvalitet men bättre än såhär bjuder jag inte på idag! :-)

- Lillastrumpen

Location:Gamla Pitsundsvägen,Piteå,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar