onsdag 18 maj 2011

Onsdag!

Jag hade tänkt säga att detta var mitt 400:e inlägg men när jag gick in i listan såg jag att det var 3 påbörjade inlägg som bara var utkast och när jag tog bort dom var det inte mitt 400:e inlägg! Snart är det dock det! Handleden är mycket bättre, vill inte riktigt säga att den är som innan men det tar sig! Knät är det värre med kan jag ju säga så vi får väl se vad jag får göra åt det! Nu till nåt mycket roligare: Idag ska jag åka till stan och kolla in lite pyjamasar till Lo för hon behöver  lite mer "sommarpyjamasar" då hon är en varm bäbis utan dess like! Egentligen skulle hon nog behöva sova utan men där går min gräns! Då fryser jag åt henne! Hon kan ju faktiskt inte dra på sig täcket om hon skulle börja frysa när hon har sparkat av sig det! Så mer "sommarvarianter" blir det!

Nä nu har Lo vaknat så nu ska jag göra henne klar för stan och sen bär det av! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar