lördag 7 maj 2011

Lördag!

Jag har en hemlighet men den ska jag inte avslöja riktigt än men om ett tag så......Nån som blev nyfiken? Skulle jag ha blivit i alla fall! =P

Hur som helst så har vi varit på fotboll hela dagen eller jag och Lo har varit halva dagen! Tomas och Noel (som spelat) har varit där i stort sett hela dagen! Första matchen spelade kl 8:45 och sista 17:30 med en paus för middag därimellan! Resultatet blev förlust tre matcher följt av vinst sist spelad match! Ni kan tro att det var en överlycklig Noel som kom hem med en vinst under bältet! Det är andra vinsten med laget på 3 år kanske 4 så det var dom väl värda! Nu hoppas vi att deras tur har vänt och att dom kan få lite av både vinst och förlust! Noel har för övrigt fått en fast plats i laget som målvakt och han är faktiskt duktig på sin plats!

Från det ena till det andra så ska vi börja introducera NAN 2 till Lo idag då jag tycker att hon verkat något mer missnöjd och hungrig dom sista dagarna! Lo gråter i princip aldrig utan "knorrar" och bökar mest och missförstå mig rätt; Hon får gärna gråta för min del men det tyder ju på att hon är missnöjd över nåt och min gissning är maten!
Jag måste ta en repa upp på vinden hos mamma och pappa för jag tror att det kan finnas nån kartong med lite bäbisleksaker för nu börjar hon ju vara i ålder då hon faktiskt kan ha lite nytta av dom!
Just nu är jag mest ute efter en spegel på hjul! En sån som funnits sen jag var liten och som ser likadan ut idag som den gjorde då =)
Den tror jag att Lo skulle gilla skarpt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar