måndag 2 maj 2011

Min ToDo...

Jag har just nu många bollar i luften och dom far runt värre än keno-bollarna så därför tänkte jag att det kanske vore en bra idé att göra en ToDo-lista här på bloggen som jag kan gå tillbaka till och kika på när jag glömt vad jag ska/vill göra!
  • Måla Noels rum
  • Tapetsera Noles rum
  • Rensa bort blombänken vid garaget
  • Leta stora stenar
  • Gardiner till kök och vardagsrum
  • Plantera om inneblommor
  • Köpa nya inneblommor (helst döda)
  • Fixa Loans kläder 
  • Plocka bort babykorgen
  • Fota barnen tillsammans
  • Städa i bodan
  • Sy Loans filt till vagnen
  • Gissningsvis sy gardiner
  • Göra Tack-kort till dopet!!!!

Listan kan säkert komma att göras mycket längre och min gissning är att den aldrig kommer att ta slut =P Just nu har jag bara lite svårt att veta vart jag ska börja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar