tisdag 3 maj 2011

Buzzador

Jag har ju börjat som buzzador vilket innebär att jag får hem prover på olika produkter som jag ska prova på själv samt dela ut bland vänner och bekanta! Jag har som sagt nyss börjat och det är väl kanske därför man inte riktigt har lärt sig hur det funkar riktigt än! Man får i alla fall ett erbjudande om en produkt eller tjänst så får man svara på några frågor och anmäla om man vill buzza det man blivit erbjuden sen följer några spännande dagar av väntan för att se om man kommit med! Just nu väntar jag på två olika produkter så vi får väl se då hur det går!
Jag kommer nog att fortsätta att buzza genom bloggen så håll utkik så ser ni när jag har nya prdukter att dela ut bland er läsare!
Jag kan varmt rekommendera er att testa buzzador för det är verkligen jätteskoj och man får ju faktiskt hem saker att pröva på och det är nog många gånger sånt man inte annars skulle komma sig för att testa! På detta sätt får jag testa bra saker utan att det kostar mig något!
Här har ni en länk om ni vill börja: BUZZADOR Enkelt och skoj!

1 kommentar:

  1. Mycket najs=) En kul grej! Toro jag har guldbrev å loppis nu, haft hyra dvd och magtabletter redan bara i år. Det kommer lite upp och ner, har nog it fått buzza på ett halvår före denna sväng. Kuliga och konstiga saker finns det=)

    SvaraRadera